درخشش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در  بازی های آسیایی 2018 جاکارتا

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی با قبول شکست مقابل حریف قدرتمند خود از کره جنوبی به مدال نقره دست یافت.

به گزارش ایسکانیوز از واحد میانه، امیرمحمد بخشی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مبارزه پایانی ‌وزن 68- کیلوگرم رقابت های تکواندو بازی های آسیایی برابر «دای هون لی» دارنده سه طلای جهان 12 بر 10 باخت و نقره گرفت.

بخشی در وزن 68- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی به مصاف «ابوغاش» دارنده مدال طلای بازی های المپیک ریو رفت و با کسب پیروزی 10 بر 8 راهی فینال شد.

بخشی بعد از یک دور استراحت، در مبارزه نخست خود رقیب ازبکستانی را شکست داد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی «هوانگ» از چین تایپه را بعد از تساوی 13 بر 13 در امتیاز طلایی شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله «ابوغاش» دارنده مدال طلای المپیک ریو از اردن را 10 بر 8 از پیش و برداشت ‌و به فینال رسید.

سعید رجبی و میرهاشم حسینی، دو دانشجوی دیگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، دو مدال زرین طلا برای تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین دوره از مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966406

وب گردی

وب گردی