دانشگاه آزاد اسلامی کیش؛ میزبان مسابقات ربوکاپ آزاد ایران و آسیا و اقیانوسیه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش از برگزاری مسابقات ربوکاپ آزاد ایران و آسیا و اقیانوسیه به میزبانی این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، محمدرضا قائدی مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی را پژوهش‌های دانش‌بنیان، حل مشکلات جامعه و ارتباط با صنعت دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش برای تحقق این اهداف برنامه‌های مشخص و مدونی دارد. امسال برای نخستین بار مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. بخشی از این مسابقات در جزیره کیش و با محور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش و واحد قزوین خواهد بود.

وی افزود: بخش دیگری از این مسابقات نیز با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات در کشور امارات برگزار می‌شود. علاوه بر این، مسابقات ربوکاپ آزاد ایران (Iran Open) نیز امسال به جای نمایشگاه بین‌المللی تهران، در کیش برگزار خواهد شد.

قائدی با بیان اینکه سایت ثبت نام تیم‌ها نیز روزهای آینده فعال خواهد شد، توضیح داد: این دو مسابقه به طور همزمان آذرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌ها بیش از سه هزار نفر از ایران و سایر کشورها در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی در این دو مسابقه شرکت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش خاطرنشان کرد: متولی اصلی برگزاری مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه در ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین است که امسال با توجه به برگزاری این مسابقات در جزیره کیش، مواردی مانند اسکان شرکت‌کنندگان و برخی اقدامات اجرایی با واحد بین‌المللی کیش خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 966407

وب گردی

وب گردی