مهلت ثبت نام در دانشگاه جامع علمی -کاربردی فردا پایان می یابد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فردا، آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی مهر ماه 97 است.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در زمینه مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی گفت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی مهر ماه 97، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از روز دوشنبه 29 مرداد 97 آغاز شده و در روز یکشنبه فردا 4 شهریور پایان می یابد.

وی ادامه داد: گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل های تحصیلی، براساس معدل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی و سهمیه های پذیرش بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی -کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش در زمینه آمار نهایی ثبت نام کنندگان گفت: تا ساعت 8 صبح امروز، 10 هزار و 418 داوطلب برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی -کاربردی ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: به کلیه متقاضیان علاقه‌مند که تاکنون برای شرکت در پذیرش دوره های مذکور ثبت نام نکرده اند توصیه می شود که تا پایان روز یکشنبه، 4 شهریور 97 با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و مفاد اطلاعیه این سازمان، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966415

وب گردی

وب گردی