نتایج دهمین دوره جشنواره نشریات دانش آموزی مداد کمرنگ اعلام شد

آثار دهمین دوره جشنواره نشریات دانش آموزی مداد کمرنگ به صورت مجزا در دو مقطع متوسطه اول و دوم ویژه پسران و دختران داوری شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود زین العابدین معاون فرهنگی تربیتی برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: این جشنواره در دو بخش آثار برتر(انفرادی) و نشریات برتر(گروهی) و در ده قالب ارائه اثر، در تیرماه سال جاری به کار خود پایان داد.
وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط دبیرخانه افزود: آسیب شناسی شیوه نامه سال های گذشته، تدوین شیوه نامه ی جدید، طراحی سامانه آنلاین جشنواره، تولید فایل های راهنمای سامانه، تولید موشن گرافی جشنواره، راه اندازی کانال جشنواره با بیش از 500 عضو و 2 هزار بازدید هر پست، ارائه محتوای آموزشی به تفکیک قالب های ارائه اثر از جمله اقدامات و فعالیت های دبیرخانه در این دوره برشمرد.
زین العابدین گفت: در این دوره از جشنواره با اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه با همکاری استان ها ، تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه نسبت به سال گذشته رشد سه برابری داشته است.
وی افزود: از نکات حائز اهمیت در این دوره از جشنواره حذف کاغذ از ابتدای فرایند ثبت نام تا پایان داوری با طراحی سامانه الکترونیکی جشنواره و ارسال آثار به صورت آنلاین بوده است. در این سامانه امکان ثبت نام رابط استانی و دانش آموزان ، مشاهده وضعیت استان در جشنواره، مشاهده گزارشات و آمار شرکت کنندگان و آثار استان، تائید آثار و همچنین ارسال آثار و امکان ارسال پیام به مسئولان و دانش آموزان فراهم شده بود که افزایش سهولت شرکت در جشنواره و در نتیجه استقبال دانش آموزان از جشنواره را به همراه داشته است.
معاون فرهنگی تربیتی برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به آمار این دوره از جشنواره گفت: تعداد کل ثبت نام کنندگان 1501 دانش آموز که 1013 نفر ثبت نام کننده دختر و 488 نفر ثبت نام کننده پسر می باشد. که از این تعداد 1032 اثر به جشنواره ارسال شده است که 695 اثر در بخش دختران و 337 اثر در بخش پسران بوده است.
لازم به ذکر است در این دوره از جشنواره در بخش پسران بیشترین استقبال در بخش انفرادی از قالب"عکس" و بیشترین اثر ارسالی در بخش گروهی، "نشریه تک برگی" بوده است. در بخش دختران نیز بیشترین استقبال در بخش انفرادی از قالب"عکس" و در بخش گروهی، "نشریه دیواری" بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 966470

وب گردی

وب گردی