روند ارائه قراردادها تسهیل  شد/ برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان تعیین شده مراجعه کنید

به اعتقاد مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس، شروع و ادامه هر کاری ممکن است با طرح سوال ها و انتقاداتی روبه‌رو باشد اما با طراحی و برنامه ریزی دقیق می توان راهکارهای مناسبی ارائه داد.علی اصغرجاودان فر با حوصله به سوال های خبرنگار ایسکانیوز در مورد روند ارائه تحویل قرار دادها در مسکن مهر پاسخ می دهد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، این روزها مهم‌ترین سوالی که برای اهالی شهر جدید پردیس ایجاد شده چگونگی دریافت قرار داد واحدهای مسکن مهر است. برای دریافت پاسخ این افراد با علی اصغرجاودان فر، مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس گفت‌و‌گو کرده ایم.

بر اساس فراخوانی که شرکت عمران اعلام کرده دریافت قراردادهای 5 برگی به چه صورت است؟

متقاضیان فاز های 5 و 9 و 11 شهر جدید پردیس که واحدشان افتتاح شده و یا در مرحله افتتاح قرار دارد پس از تکمیل آورده خودشان تا سقف تعیین شده و با در دست داشتن پرینت حساب بانکی می توانند قرار داد 5 برگی خود را دریافت کنند.

فاز 8 چطور ؟

فرآیند تحویل قرار داد 5 برگی در فاز 8 به این شکل است: همه متقاضیانی که ( در همه پروژه ها) انتخاب واحد کرده اند پس از تکمیل آورده تا سقف تعیین شده با در دست داشتن پرینت بانکی می توانند قرار داد 5 برگی را دریافت کنند.

زمان دریافت قراردادها مشخص شده است؟

پس از تکمیل آورده توسط متقاضی ظرف 30 روز کاری قرار داد آنها صادر و آماده تحویل می شود.

تاکنون چند درصد ازمتقاضیان آورده‌هایشان را تکمیل کرده اند ؟

تمام متقاضیان در فاز های 5 و 9 و 11 که واحدشان افتتاح شده یا در مرحله افتتاح قراردارد به تعهدات مالی شان عمل کرده باشند قرار داد 5 برگی شان را بر اساس جدول زمان بندی که از سوی شرکت عمران تعیین می شود دریافت کنند.

این جدول ها چه زمانی اعلام می شود؟

جدول های زمان بندی برای دریافت قراردادهای 5 برگی به صورت دوره ای از سوی پایگاه اطلاع رسانی شرکت عمران در دست تهیه است.

بسیاری از متقاضیان اطلاعی از نحوه کار و فرآیند دریافت قرار دادها ندارند. آنها بدون اطلاع می آیند و تقاضای قرار داد 5 برگی می کنند برای این گروه چه کرده اید؟

باید بگویم کسانی که آورده های خود را تکمیل کرده اند برای سهولت در انجام کار و جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان تعیین شده از سوی شرکت عمران برای دریافت قرار داد 5 برگی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966526

وب گردی

وب گردی