ادامه روابط تیره سرمربی و دروازه‌بان استقلال

رابطه سرمربی تیم فوتبال استقلال با دروازه‌بان جوان تیمش همچنان تیره‌ و‌ تار است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سید حسین حسینی، دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال پس از رکوردی که سال گذشته در تاریخ فوتبال ایران برجای گذاشت، دیگر روز خوش ندید. حسینی با بسته نگه داشتن دروازه خود در فصل گذشته رکورد تاریخی برای خود ثبت کرد.

دروازه‌بان جوان استقلال پس از آن، بیشتر دچار حواشی شد و حتی نتوانست در فهرست تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 2018 قرار بگیرد.حسینی در بازی با فولادخوزستان در هفته بیست‌وچهارم فصل گذشته به دلیل اتلاف وقت کارت زرد گرفت تا دربی برگشت را از دست بدهد و پس از آن با فرشید باقری درگیری لفظی پیدا کرد. حسینی در اواخر فصل به خاطر عملکرد خوب سید مهدی رحمتی، کمتر به بازی گرفته شد و در فینال جام حذفی هم نیمکت نشین بود.

این دروازه‌بان به همین دلیل در فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار نگرفت و البته گفت نیمکت نشینی در استقلال باعث خط خوردن او از فهرست کارلوس کی‌روش شده است. با شروع فصل جاری لیگ برتر، حسینی مصدوم شد و دو، سه هفته اول لیگ را از دست داد. پس از بازگشت، انتظار داشت درون دروازه قرار بگیرد اما شفر به رحمتی اطمینان کرد و باز هم سنگربان باتجربه استقلال درون دروازه ایستاد. حسینی که از شرایط خود ناراضی بود، ناراحتی‌ خود را به شفر منتقل کرد اما سرمربی آلمانی آبی‌شان صراحتا عنوان کرد اگر از وضعیت خود ناراحت است، می‌تواند رضایت‌نامه بگیرد.

بر همین اساس همچنان روابط شفر و حسینی تیره و تاره است به طوری که سرمربی آلمانی استقلال در نشست‌های خبری گفته حسینی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید بیشتر بجنگد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966536

وب گردی

وب گردی