بزرگراه شهید یاسینی ساماندهی می شود

شهردار منطقه13 از ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: خدمات ویژه ای در زمینه خدمات شهری، ساماندهی، زیباسازی، فضای سبزو مسیل ها و قنوات در این محور ارائه می شود.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه با بیان اینکه اتوبان شهید یاسینی یکی از اتوبانهای ورودی شرق تهران است که در محدوده شهرداری ناحیه 4 این منطقه واقع شده است گفت: طرح ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی در زمینه های خدمات شهری، ساماندهی، زیباسازی، فضای سبزو مسیل ها و قنوات در حال اجراست تا با توجه به تردد شهروندان و مسافران در این محدوده، فضای ورودی منطقه بهبود بخشیده شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات شهری در اتوبان شهید یاسینی گفت: لایروبی و آبگردانی اتوبان شهید یاسینی، شستشوی جداول و گاردریل ها،نظافت زمین های بایر و انهار روباز و المان های ترافیکی وشستشوی المان های شهری در این محور در حال انجام است.

به گفته وی با صدور اخطار و ابلاغ توسط ماموران یگان حفاظت با متخلفان سد معبر برخورد و عوامل معبربان در محدوده این اتوبان جهت جمع آوری و جلوگیری از سد معبر مستقر هستند.

شهردار منطقه همچنین از صدور اخطاریه برای تعطیلی اصناف مزاحم خبر داد و افزود: با صدور اخطاریه ، چندین واحد صنفی پلمپ شد.

وی زنده گیری سگ های ولگرددر اتوبان شهید یاسینی و رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی در حوزه ساماندهی ، رنگ آمیزی پایه پرچم و المان های واقع در اتوبان شهید یاسینی، پاکسازی و امحای پوستر در زمینه زیباسازی را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: چندین فرش گل و انواع شب بو در اتوبان شهید یاسینی کاشته و واکاری شد.

رحمان زاده ، ورودی شهرها را از جمله مهم ترین فضاهای با هویت شهری عنوان کرد و افزود : امروزه با توجه به گسترش شهر و شهر نشینی، ورودی اکثر شهرهای جدید بدون طراحی ویژه و مشخصی پیش بینی شده است و از سوی دیگر ورودی قدیم شهرها نیز به مرور زمان تخریب شده اند؛ لذا توجه به مولفه های کیفی که از ورودی شهرها انتظار می رود ، شهرداری منطقه 13 را بر آن داشت ، فضای این بخش از محدوده را با اقداماتی ویژه بهبود ببخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966561

وب گردی

وب گردی