سرفصل‌های بازنگری شده 19رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده 19 رشته در تمامی مقاطع تحصیلی را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سرفصل‌های بازنگری شده جهت بهره برداری در سایت مرکز برنامه ریزی درسی به آدرس www.iausep.com قرار داده شده است و اجرای این سرفصل ها از نیمسال اول سال تحصیلی 98-1397 برای دانشجویان ورودی سال 1397 و به بعد لازم‌الاجراست.

بر اساس بخشنامه‌های مذکور؛ سرفصل‌های جدیدی که تاکنون در مورد رشته‌های مقطع کارشناسی بازنگری شده، شامل رشته‌های علوم ورزشی، فلسفه و فلسفه و کلام اسلامی است.

ازجمله سرفصل‌های بازنگری شده رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توان به رشته‌های فلسفه و کلام اسلامی، ژئومورفولوژی، سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، مترجمی زبان انگلیسی، جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، آب و هواشناسی، برنامه ریزی آمایش سرزمین و مدیریت فناوری اطلاعات اشاره کرد.

همچنین رشته‌ های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، فلسفه «با گرایش های فلسفه یونان و قرون وسطی، فلسفه عصر جدید، فلسفه معاصر»، فیزیولوژی ورزشی و مدیریت ورزشی در مقطع دکتری مورد بازنگری قرار گرفته است.

گفتنی است آیین نامه اجرایی و سرفصل دروس عمومی تربیت بدنی نیز به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966608

وب گردی

وب گردی