دکتر نوریان انتصاب دکتر طهرانچی در سمت سرپرستی دانشگاه آزاد را تبریک گفت

علیمحمد نوریان دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی خطاب به دکتر محمد مهدی طهرانچی انتصاب وی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیمحمد نوریان دبیرکل هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی خطاب به دکتر محمد مهدی طهرانچی انتصاب وی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدمهدی طهرانچی

با اهدا سلام و تحیات؛

بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان "سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی" توسط اعضای محترم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می­ نمایم.

رجاء واثق دارم با توجه به توانمندی، تعهد، دانشگری و ولایتمداری حضرتعالی با ایجاد وحدت، یکپارچگی و همسویی در مجموعه مدیریتی دانشگاه و ارائه یک برنامه راهبردی منسجم در حوزه­ های مختلف، دانشگاه آزاد اسلامی را به سوی تعالی و بالندگی هر چه بیشتر به ویژه در جهت ارتقاء کیفی آن منطبق با اهداف عالیه انقلاب اسلامی، منویات رهبری معظم (مدظلّه العالی) و تدابیر ریاست محترم هیأت مؤسس و امناء، رهنمون سازید.

مجموعه دبیرخانه هیأت مؤسس آمادگی دارد در کنار وظایف نظارتی خود کلیه تجربیات و مطالعات ذیقیمت موجود و هرگونه بذل مساعدت در موضوعات آینده پژوهی را در اختیار قرار دهد.

تداوم توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه ذات اقدس احدیت مسئلت می­ نمایم.

انتهای پیام /

کد خبر: 966686

وب گردی

وب گردی