بزرگترین گردهمایی فعالان استارتاپی نانو در صنعت برق

در ششمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق، یکی از بزرگترین گردهمایی‌های فعالان استارتاپی کشور در حوزه فناوری نانو برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو، در نظر دارد همزمان با برگزاری ششمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو که طی روزهای 30 مهرماه تا 2 آبان ماه سال جاری در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد، یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های فعالان استارتاپی کشور در حوزه فناوری نانو را برگزار نماید.

تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور درحوزه نانو، برق و انرژی، ایجاد فضای تبادل نظر و گفتگو، بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در نهایت به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه، از اهداف مهم این رویداد استارتاپی است. این استارتاپ در قالب فعالیت‌های نظیر برگزاری پنل‌های تخصصی فنی در حوزه نانو، اختصاص فضای نمایشگاهی جهت حضور استارتاپ‌ها و ارائه دستاوردها و ایده‌های نوین خود، برگزاری جلسات نشست و هم‌اندیشی با نمایندگان شرکت‌های متخصص و نقش‌آفرین در فضای استارتاپی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت روند شکل‌گیری استارتاپ های حوزه نانو، برق و انرژی، بررسی پیشران‌ها و موانع استارتاپ‌های این حوزه، چالش‌های موجود، علل موفقیت‌ها و شکست‌های استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های این حوزه در ایران، برگزار خواهد شد.

مرکزتوسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو، از استارتاپ‌های فعال در زمینه‌های مختلف نانوکه بتوانند کاربرد محصول/ ایده خود را در حوزه برق و انرژی توسعه دهند، برای شرکت در این رویداد دعوت بعمل می‌آورد تا با حضور در جمع فعالان و صاحب‌نظران حوزه استارتاپ و نانو تکنولوژی، از این فرصت برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966745

وب گردی

وب گردی