بسیج اساتید دانشگاه آزاد، 400 استاد انقلابی را شناسایی کرد

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج اساتید در دوره جدید خیلی سریع در مسیر اصلی خود قرار گرفت و در این مدت کوتاه توانست 400 استاد انقلابی را شناسایی و شبکه‌سازی کند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در نشست رئیس و اعضای شورای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمود‌ هاشمی مسئول بسیج اساتید، گفت: بسیج اساتید در دوره جدید خیلی سریع در مسیر اصلی خود قرار گرفت و در این مدت کوتاه توانست 400 استاد انقلابی را شناسایی و شبکه‌سازی کند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه‌های بسیج اساتید این دانشگاه برای ایجاد اندیشکده‌های مختلف در واحدها، تصریح کرد: تاکنون 10 اندیشکده در استان‌های مختلف راه‌اندازی شده که تلاش داریم این اندیشکده‌ها در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند که تعداد آنها بیشتر نیز خواهد شد. برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی اساتید نیز از اول مهرماه در واحدها پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: نه تنها بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، بلکه عقبه بسیج اساتید نیز از اقدامات تحولی و انقلابی که از سوی مدیران این دانشگاه ایجاد شده، حمایت خواهند کرد و بسیج می‌تواند به عنوان بازویی توانمند، یاری‌دهنده این تحولات باشد.

در ادامه این نشست، هر یک از حاضران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

پایان این نشست با زیارت پرچم مقدس حرم حضرت ابوالفضل (ع) متبرک شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966748

وب گردی

وب گردی