از برنامه های هدفمند دشمن ایجاد شبکه های مجازی و معاند نظام است

حیدری گفت : جنگی که دشمن امروز راه اندازی کرده «جنگ جریانی » است، جنگی که در کالبد جامعه در جریان است.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه 5 شهریورماه در جمع مسئولان و کارکنان معاونت های نیروی انسانی، بازرسی، حقوقی ستاد نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: معاونت نیروی انسانی همانند خونی که در جریان است در رگ و پی کارکنان تا پایان خدمت و حتی دوران بازنشستگی جاری می ماند، معاونت بازرسی مبنا و محوریت صحت عمل ما در تمامی کارهاست ، مدیریت حقوقی در دو جبهه دفاع از منافع مشروع نیروی زمینی و دیگر دفاع از حق و حقوق کارکنان باید گام بردارد .

حیدری به فعالیت های مشاور مالی به لحاظ اهمیت موضوع اشاره کرد و افزود: امروز در تمامی یگان های نیروی زمینی ارتش مبانی انتفاعی و اقتصادی را در جهت ارتقاء معیشت کارکنان فعال کردیم و ان شا الله در آینده نزدیک خبر های خوبی را شاهد خواهیم بود . مجموعه ای هستیم که اگر درست کار نکرده و ماموریت های خود را درک نکنیم، روند مخرب و عظیمی بر نیروی زمینی ارتش حاکم خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد راه اندازی جنگ در بین مردم جامعه است تاکید کرد: جنگ این نیست که فکر کنیم نبرد مسلحانه ای بین دو جبهه صورت گیرد، بلکه حمله به ارزش ها، فرهنگ، اقتصاد و ... یک کشور است .

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن با ما وارد جنگ شده، این جنگ یکسری ویژگی و تعریفی دارد، جنگی که دشمن راه اندازی کرد با سناریو و برنامه ای بسیار دقیق، تاکتیکی و عملیاتی طراحی شده که نحوه جذب سرباز و عضویت در جبهه ای که دشمن فرماندهی ان را بر عهده دارد بگونه ای است که تعداد کثیری نا خواسته به شکل سرباز دشمن عمل می کنند.

حیدری خاطر نشان کرد: جنگی که دشمن راه اندازی کرد «جنگ جریانی » بوده، جنگی که در کالبد جامعه در جریان است، این جنگ بدون هیچ گونه هزینه ای برای دشمن نیرو فراهم می کند. در این جنگ دشمن از موشک ، توپ ، تانک و تجهیزات نظامی استفاده نمی کند، به این معنا که دشمن جریانی را راه انداخته که جوامع مختلف را با خود همسو و همراه می کند .

وی ادامه داد: جنگ جریانی مانند خونی است که در رگ ها حرکت می کند و در کالبد جامعه خود را به جریان می اندازد و وقتی در جامعه جاری شد، بدون هیچ هزینه ای مسیر خود را ادامه می دهد .

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دشمن با راه اندازی شبکه های مجازی و شبکه های معاند نظام در صدد تخریب عقاید و آرمان های جامعه است گفت: دشمن پایه جنگ را بنا می کند و ما جریان را ایجاد، جاری و به حرکت در می آوریم. باید حواسمان باشد که امروز درگیر عملیات و جنگ روانی هستیم، در جنگ روانی دشمن ذهن پردازشگر ما را نشانه گیری می کند و برنامه های خود را بر ذهن ما معطوف می کند .

وی در ادامه تاکید کرد: غایت مطلوب دشمن ایجاد یاس و نا امیدی است، دشمن می خواهد با ایجاد جریان سازی ها و جنگ های روانی سه اتفاق را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زند، اول اینکه با یاس و نا امیدی جامعه را از ادامه حیات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید کند، اتفاق دوم اینکه ارزش های حاکم بر جامعه مانند شهدا و خانواده هایشان، حجاب و عفاف امام ، ولایت ، آرمان های بلند و.. را مورد هجمه قرار دهد و ارزش های جدیدی که تا کنون برای ما ارزش نبود را جایگزین آن سازد، سومین هدف دشمن روی گردانی آحاد مردم از نظام و ارزش های خوب است. دشمن گام به گام در حال جریان سازی است و اگر در جریان دشمن قرار بگیریم باید تمام توجه مان به ارزش های جدید دشمن شود .

حیدری در پایان افزود: یکی از برنامه های هدفمند دشمن ایجاد شبکه های مجازی و شبکه های معاند نظام است، باید مراقب باشیم تا با اطلاعات غلط در فضاهای مجازی ناخواسته وارد جبهه دشمن نشویم.

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

کد خبر: 966796

وب گردی

وب گردی