گزارش عملکرد چاپخانه دولتی ایران در یکساله اول دولت دوازدهم

شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران گزارش عملکرد خود در یک سال ابتدایی دولت دوازدهم (بازه زمانی مرداد 1396 لغایت مرداد 1397) را منتشر کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ارتقای سطح کیفی تولیدات چاپی (اسناد و اوراق بهادار دولتی) از لحاظ اعتلای موارد امنیتی موجود در اسناد و اوراق مذکور و شخصی سازی چک های تولیدی به سفارش بانک های کشور به عنوان بخشی از گزارش عملکرد شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران اعلام شده است.

بنا بر این گزارش، تولید و چاپ طرح "صیاد" برای کلیه بانک های کشور به منظور یکپارچه سازی چک ها با توجه به سیاست های بانک مرکزی جمهوری اسلامی، یکی دیگر از اقدامات شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران در یکسال ابتدایی فعالیت دولت دوازدهم است.

این گزارش در ادامه، انجام تمهیدات لازم در جهت تامین تجهیزات و ملزومات روزآمد، استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کالای ایرانی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و تولید نمونه کارت ملی هوشمند به منظور تولید انبوه در جهت جلوگیری از خروج ارز و تامین نیاز کشور را از جمله دیگر اقدامات شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران در بازه زمانی مرداد 1396 لغایت مرداد 1397 عنوان کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 966815

وب گردی

وب گردی