با اجرای حسام الدین مهاجری، «هفته نامه» روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر

حسام الدین مهاجری این هفته هم مقابل دوربین برنامه «هفته نامه» کانال اردوی شبکه جهانی سحر، از محتوای مطبوعات منطقه و جهان می گوید.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «هفته نامه» برنامه ای است با پخش منظم هفتگی که با نگاهی به هفته نامه های جهان در 20 دقیقه تهیه شده و روزهای جمعه بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

این برنامه با حضور مهاجری به عنوان مجری و همچنین احمد عباس به عنوان کارشناس ثابت و دایمی با بررسی سایت های خبری به زبان های انگلیسی ، اردو و عربی ، با تهیه 6 مقاله به همراه کپشن و نریشن های خبری به مرور و تحلیل سیاست های حوزه هند و پاکستان می پردازد.

«هفته نامه» با بهره گیری از وله ها و عکس و زیرنویس های خبری تلاش کرده است تا با تولید مجله ای تصویری و پر از جاذبه های بصری مخاطب علاقمند به پیگیری رویدادهای هفته را در هند و پاکستان وهرنقطه دیگر از کره خاکی که اردو زبانان اقامت دارند و امواج کانال بین المللی و 24 ساعته اردو جریان دارد، پای تلویزیون بنشاند.

تهیه کنندگی این برنامه را که برای جمعه ها ساعت19:00به وقت تهران پیش بینی شده است، محسن روخ دوست به عهده دارد و دیگر عوامل تولید آن عبارتند از : گروه تصویربرداری رضا ودادتقوی، سیدوحید شاه چراغ و فرزاد جان محمدی و گروه نورپردازی محمد فرخ منش، رضا اسلامی، مهری اولادزاده و ستاره زندی و تدوین این مجوعه را نیز مولود عباسی بر عهده دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966848

وب گردی

وب گردی