دکتر طهرانچی: واحدهای استانی دانشگاه آزاد به رفع چالش های ملی کمک می کنند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر استان حداقل باید یک برنامه علمی که در آن یک موضوع و چالش ملی بررسی و حل شود را ارائه و اجرا کند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد تبریز برگزار شد، این دانشگاه را مجموعه بزرگی خواند و افزود: نظام جدیدی در دانشگاه آزاد اسلامی مستقر خواهد شد و باید کسانی در آن به خدمت و فعالیت بپردازند که مدافع محکمی برای رشد دانشگاه باشند و به آینده آن اعتقاد داشته باشند.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید با اتخاذ سیاست ها و برنامه‌های لازم به مرحله‌ای برسد که در سال 1404 انتخاب اول داوطلبان تحصیل در دانشگاه ها باشد.

دکتر طهرانچی همچنین خطاب به رؤسا و دبیران هیأت امنای استان های دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: من و همکارانم به بودن در کنار شما افتخار می کنیم و خدمت در اینجا را عزت می دانیم و امیدوارم خدمات همه عزیزان «عند ربهم» و نزد ولی زمان و صاحب الزمان (عج) مورد قبول واقع شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک خانواده بزرگ است و اگر عضوی کم کاری کند بر کار و خدمات دیگر اعضاء نیز اثر خواهد گذاشت، لذا باید به فرهنگ و یکپارچگی سازمان توجه داشته باشیم و از طریق همراهی، همفکری و همدلی با اعضاء به انجام وظایف و اهداف خود برسیم.

دکتر طهرانچی با اشاره به انجام حسابرسی سال 96 این دانشگاه، گفت: با توجه به شاخص های تعریف شده در هر سه یا شش ماه به ارزیابی دانشگاه‌ها می پردازیم و باید وضعیت واحدهای دانشگاهی روز به روز بهبود یابد.

وی در پایان بر لزوم برگزاری مرتب جلسات هیأت امنای استانی و تعامل و ارتباط با افراد معین استان ها تأکید و تصریح کرد: هر استان حداقل باید یک برنامه علمی که در آن یک موضوع و چالش ملی بررسی و حل شود را ارائه و اجرا کند.

در ادامه این جلسه تعدادی از معاونان دانشگاه و رؤسای استان ها به ارائه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966883

وب گردی

وب گردی