همیشه کاراکتر منفی داشتم

بازیگر نقش کاظم دستیار دکتر ماهان در سریال خانواده دکتر ماهان، گفت: این نقش برخلاف اغلب کارهایی که بازی کردم منفی نیست و درونمایه طنز و فانتزی دارد.

ارسطو خوش رزم در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با اشاره به محور اصلی سریال «خانواده دکتر ماهان» که این روزها در استان مازندران مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: سریال خانواده دکتر ماهان درباره محیط زیست، اهمیت حفاظت از آن و حمایت از حقوق حیوانات است.

بازیگر نقش کاظم در سریال «خانواده دکتر ماهان»، گفت: کاظم در ابتدا شخصیتی فانتزی بود و با اضافه شدن علی محمد قاسمی، در بخش های مربوط به مازندران، کاظم از فضای فانتزی کمی فاصله گرفت.

وی ادامه داد: باید طوری نقش کاظم را بازی کنم که از بخش اولی که ضبط کرده ایم، خیلی فاصله نگیرد و جدا نشود. این طور می توانم بگویم که کاظم را روی لبه تیغ بازی می کنم.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره تفاوت نقش کاظم با دیگر کاراکترهایی که بازی کرده است توضیح داد: در این چهارده-پانزده سالی که بازیگر هستم به غیر از سریال «درمیان خاکستر» هیچ وقت نقش مثبت را بازی نکردم و همیشه کاراکتر منفی داشتم. این نقش ها طنز و بامزه نبودند. به همین دلیل نقش کاظم به خاطر شیرینی و حالت طنز گونه اش برایم جذاب است.

خوش رزم یادآور شد: با توجه به دیگر کارهایم، نقش کاظم برایم خیلی متفاوت است. فکر می کنم کسانی که من را در نقش های مختلف در تلویزیون دیده اند، ارسطو خوش رزم متفاوتی را در سریال خانواده دکتر ماهان خواهند دید.

تهیه و تولید مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان این روزها در جنگل های لفور استان مازندارن ادامه دارد و پیشتر تصویربرداری بخش های مربوط به تهران آن با کارگردانی راما قویدل اوایل امسال به پایان رسیده بود.

عوامل سریال خانواده دکتر ماهان بدین شرح معرفی می شود: تهیه کننده: بهروز خوش رزم، جانشین تهیه کننده: علی شیرمحمدی ، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مدیر تولید: ناصر هادیان فر، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، طراح لباس: سهیلا نعمتی، طراح صحنه: هومن معصومی، مدیر برنامه ریزی: سامرند معروفی، سرپرست گروه کارگردانی: مهرداد یزدانی، سرپرست چهره پردازی: حمید پورسیفی، تدوینگر: اعظم نجفیان، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

انتهای پیام/

کد خبر: 966950

وب گردی

وب گردی