کارکنان، اساتید و دانشجویان سه ضلع مثلث موفقیت دانشگاه آزاد هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج کارکنان، اساتید و دانشجویان را سه ضلع مثلث موفقیت دانشگاه و سرمایه واقعی دانشگاه دانست و گفت: با توجه به سیاست های کلان دانشگاه در سطح مدیریتی تلاش خواهد شد که دغدغه فکری کارکنان و اساتید برطرف شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد یاسوج، دکتر کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در نشست صمیمی با کارکنان این واحد گفت: با توجه به کاهش دانشجو در سالهای اخیر و کاهش منابع مالی دانشگاه، اولویت اول در تامین درآمد دانشگاه، بهبود معیشت کارکنان است.

دکتر جانی پور ادامه داد: کارکنان و اساتید پایه های اساسی دانشگاه هستند و باید در تامین معیشت آنها تلاش جدی داشته باشیم و اگر بتوانیم رفاه و معیشت آنها را به حد اعلی برسانیم شاهد مجموعه ای موفق هستیم.

وی کارکنان، اساتید و دانشجویان را سه ضلع مثلث موفقیت دانشگاه و سرمایه واقعی دانشگاه دانست و گفت: با توجه به سیاست های کلان دانشگاه در سطح مدیریتی تلاش خواهد شد که دغدغه فکری کارکنان و اساتید برطرف شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اظهار داشت: با توجه به عدم جذب نیرو در دانشگاه، بازنشستگی و بازخرید کارکنان قدیمی، کاهش دانشجو و منابع مالی، باید تعداد کارمندان و استادان را به حد مطلوب برسانیم و از هرگونه جذب غیرضروری نیرو در دانشگاه خودداری کنیم.

دکتر جانی پور گفت: با توجه به تجمیع ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه که جهت کاهش هزینه ها انجام گرفت، امکان کاهش فضا جهت کار همکاران وجود دارد که امیدوارم همکاران با صبر و بردباری بیشتر جهت رفع مشکلات و برخورد صحیح با ارباب رجوع همکاری کنند. کارکنان نظم و انضباط کاری را سرلوحه کار خود قرار دهند که با توجه به شروع ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان در سال تحصیلی جدید کوچکترین خللی در برنامه های دانشگاه به وجود نیاید.

انتهای پیام/

کد خبر: 966971

وب گردی

وب گردی