بنی‌تمیم: بحث سرمربیگری پازاج مطرح نیست

نایب رئیس فدراسیون کشتی، گفت: بحث سرمربیگری پازاج مطرح نیست و او تا زمان معرفی فرد جدید، مسئولیت امور فنی تیم را بر عهده دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید بنی‌تمیم در مورد مصوبات جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای فنی و مباحث مختلفی که در این زمینه مطرح می‌شود، گفت: قرارداد علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تا زمان بازی‌های آسیایی جاکارتا بود؛ بنابراین بحث برکناری وی مطرح نیست.

وی ادامه داد: پس ارائه گزارش احد پازاج مدیر تیم‌های ملی به اعضای شورا و ارائه نقطه نظرات اعضای شورای فنی تیم‌های ملی، در نهایت مقرر شد مدیر تیم‌های ملی تا چند روز آینده نسبت به معرفی فرد جدید واجد شرایط برای سرمربی تیم ملی به شورای فنی اقدام کند تا در نهایت در این زمینه تصمیم‌گیری شود. حتی ممکن است خود اشکانی جزو گزینه‌های پازاج باشد.

بنی‌تمیم تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا زمان تعیین سرمربی، آقای پازاج مدیر تیم‌های ملی با کادر فنی فعلی امور را دنبال کند و بحث سرمربیگری موقت او مطرح نیست.

وی خاطر نشان کرد: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی از دیروز در خانه کشتی آغاز شده است و اردونشینان تمرینات خود را به شکل خوبی برای مسابقات جهانی دنبال می‌کنند. در جلسه شورای فنی مقرر شد محمد الیاسی در وزن 67 کیلوگرم به همراه سعید عبدولی، یوسف قادریان و رامین طاهری در وزن 82 کیلوگرم برای ارزیابی بیشتر، راهی جام پیت لاسینسکی لهستان شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967009

وب گردی

وب گردی