انگلیسی برای دانشجویان بانکداری منتشر شد

کتاب «انگلیسی برای دانشجویان بانکداری» با عنوان اصلی «English for the student of Banking» تالیف دکتر حمیدرضا بشارت و دکتر جواد محرابی توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، هدف این کتاب ارائه برخی از مقدمات پایه درس بانکداری است. این کتاب درباره حوزه های کسب وکار بانکی، عملکرد بانک ها در سطوح مختلف، نقش بانک ها در اقتصاد ، تاریخ ایجاد پول، عملکرد بانک های مرکزی و نقش آن ها در تنظیم عرضه پول و رشد اقتصادی و.... برای مخاطب دانشجوی این رشته اطلاعات مناسبی را ارائه می دهد.
همچنین از دیگر مطالب این کتاب می توان به ابزار مورد استفاده در بحث سرمایه گذاری و معاملات در انواع مختلف حسابداری، بانکداری مدرن و گسترش بانکداری در آینده اشاره کرد.
این کتاب در 14 درس به زبان انگلیسی برای دانشجویان رشته بانکداری تدوین و گردآوری شده است و کلید پاسخ به سوالات مطرح شده در انتهای کتاب برای استفاده دانشجویان قرار گرفته است.
کتاب «انگلیسی برای دانشجویان بانکداری» تالیف دکتر حمیدرضا بشارت مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و دکتر جواد محرابی مدیر منابع انسانی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در 206 صفحه، شمارگان 2 هزار نسخه و قیمت 17 هزار و پانصد تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967025

وب گردی

وب گردی