بازداشت پدرسنگدل کودک آزار مرندی در تهران

پدر سنگدل مرندی که پس از ضرب و جرح فرزند خردسالش و انتشار تصاویر وی در فضای مجازی متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس مرند در مخفیگاهش در تهران دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ "کاظم دهقانی" فرمانده انتظامی شهرستان مرند در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ضرب و جرح دختر بچه 3 ساله اش از سوی همسرش و نیز انتشار تصاویر آن در شبکه های مجازی، بلافاصله این موضوع، در دستور کار کارآگاهان پلیس شهرستان مرند قرار گرفت.

وی به طلاق مادر این کودک از همسرش و نیز اختلافات خانوادگی آن اشاره و بیان کرد: با تلاش کارآگاهان درکمترین زمان، کودک خردسال پیدا و با دستور قضائی به اداره بهزیستی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به متواری بودن پدر سنگدل، گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های موجود موفق شدند مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم، وی را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: مادر این کودک در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تکذیب کلیه مطالبی که از وی در سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده به خاطر رسیدگی سریع و به موقع پرونده و بازگرداندن کودک خردسالش از اقدامات پلیس و مقامات قضائی شهرستان مرند تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ دهقان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم شهرستان مرند با پلیس، اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه جرم ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967058

وب گردی

وب گردی