عدم تبدیل وضعیت اپراتورها، اردکانیان را به صحن علنی مجلس می‌کشاند

وزیر نیرو نتوانست در جلسه ۲۸ مرداد ۹۷ در مجلس شورای اسلامی به سوال محجوب نماینده تهران درباره عدم تبدیل وضعیت اپراتور‌های قرارداد معین پست‌های برق پاسخ قانع کننده‌ای دهد که در نهایت نماینده‌ی سوال کننده این سوال را برای طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به هیات رئیسه ارسال فرستاد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پیگیری بهره برداران پست‌های انتقال و فوق توزیع جهت احضار وزیر نیرو به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

بعد از دعوت وزیر نیرو به کمیسیون انرژی در تاریخ ۲۸/۰۵/۱۳۹۷ جهت پاسخگویی به سوال تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، نخستین سوال را محجوب نماینده تهران درباره اپراتور‌های قرارداد معین پست‌های برق، تبدیل وضعیت این نیرو‌ها و استخدام آن‌ها مطرح نمود که در نهایت نماینده‌ی سوال کننده قانع نشد وبنابر این سوال برای طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به هیات رئیسه ارسال شد.

بهره برداران قرارداد معین پست‌های انتقال وفوق توزیع به شدت پیگیر حضور وزیر نیرو در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی جهت پاسخگویی در رابطه با تخلفات صورت گرفته از جمله عدم اجرای دستور چیت چیان (وزیر نیروی سابق) به شماره نامه ۱۰۰/۵۰/۱۹۶۱۳/۹۶ مورخ ۱۷/۳/۹۶ هستند.

در این زمینه مکاتبه و رایزنی‌های مختلفی در تاریخ ۰۱/۰۶/۱۳۹۷ به صورت حضوری با امیر حسنخانی نائب رییس کمیسیون اصل ۹۰ صورت گرفته و مستندات نیز ارائه شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد وی قول مسائد جهت پیگیری و دعوت از وزیر نیرو به کمیسیون اصل ۹۰ قبل از طرح سوال محجوب در صحن علنی مجلس را داده است.

این روز‌ها و در پی استیضاح دو وزیر دولت و درخواست استیضاح وزرای دیگر، بقیه اعضای کابینه و به ویژه اردکانیان بیش از همیشه فشار مجلس را حس می‌کند. مطالبات اپراتور‌های برق و بحران کمبود آب و برق در کشور، وزیر نیرو را دوباره به مجلس خواهد کشاند.

منبع: برق نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 967059

وب گردی

وب گردی