کلاهبرداری میلیاردی در قالب فاکتورهای جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: فردی که به بهانه های خرید و فروش اجناس و نیز تنظیم فاکتورهای جعلی 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان میبد دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ "سیدمحمدطاهر موسوی" در تشریح این خبر، گفت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وعده های دروغین و مانورهای متقلبانه مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میبد سپرده شد.

وی ادامه داد: تحقیقات ماموران پلیس نشانگر این بود متهم با مراجعه به فروشگاه ها، خود را به عنوان فردی بانفوذ و صاحب منصب در دستگاه های دولتی معرفی و به بهانه خرید و فروش اجناس دست به این کلاهبرداری زده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن اخذ نیابت قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

سرهنگ موسوی گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری 5 میلیارد ریالی از شهروندان به بهانه های خرید و فروش و همچنین تنظیم فاکتورهای جعلی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به شناسایی و مراجعه 9 نفر از مالباختگان به پلیس آگاهی، گفت: چنانچه شهروندان شکایتی در این خصوص دارند برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان میبد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967060

وب گردی

وب گردی