معاونان برتر آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شدند

چهاردهمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از معاونان آموزشی برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه به نقل از واحد تبریز، مراسم اختتامیه چهاردهمین گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تبریز با حضور دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم زاده نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

دکتر جوانپور ، همزمانی برگزاری این همایش با عید غدیر خم را به فال نیک گرفت و گفت: امیدوارم نتایج همایش باعث خیر و برکت و پیشرفت کیفی در عرصه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی شود.

وی ادامه داد: با برگزاری این همایش بستری فراهم شد تا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید معاونان آموزشی دور هم جمع شده و با هم فکری و تبادل نظرات در راستای اهداف دانشگاه برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند.

دکتر جوانپور به انتصاب دکتر طهرانچی به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و افق های حرکتی ایشان اشاره کرد و گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باید در مسیری به حرکت خود ادامه دهد که بتواند مطالبات مقام معظم رهبری را محقق کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی باید زمینه ساز تمدن اسلامی باشد تا بتواند با برنامه ریزی و فعالیت های فرهنگی زمینه ظهور حضرت ولیعصر(عج) را فراهم کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل اجرایی و شرکت کنندگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با عبور از مسیر تعیین شده مدیریت جدید دانشگاه می تواند الگوی همه سازمان های آموزشی عالی و سایر دانشگاه ها باشد.

در پایان از دکتر حمیدرضا جوانمرد معاون آموزشی واحد اصفهان (خوراسگان) در انجام طرح آمایش آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا شقایق معاون آموزشی واحد کرج در انجام فرآیند ارزیابی جامع استانی سال تحصیلی 97-96 و دکتر اسماعیل زینالی خسرقی معاون آموزشی واحد قزوین در انجام مصاحبه دکتری تخصصی سال تحصیلی 97-96 تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967077

وب گردی

وب گردی