امسال  نمایشگاه عطر سیب برگزار نمی شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نمایشگاه عطر سیب امسال برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدجواد حق‌شناس با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های محرم متفاوت از سال‌های قبل در تهران خواهد بود، گفت: در همین زمینه مدیریت شهری به‌عنوان تسهیل‌گر اقدام خواهد کرد و شرایط را برای برنامه‌های هیئت‌های مذهبی فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در همین زمینه و در راستای ارادت شهروندان تهرانی به سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) مراسم‌هایی تحت عنوان خیمه‌های عاشورایی با حضور هنرمندان در 22 منطقه تهران برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص زمان برگزاری مراسم خیمه‌های عاشورایی گفت: این مراسم‌ها در دهه اول ماه محرم در 22 بوستان بزرگ هر منطقه برگزار خواهد شد و در این زمینه شهرداری تهران تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است.

حق‌شناس بیان کرد: در این برنامه‌ها تلاش می‌شود تا با زبان هنر و هنرنمایی هنرمندان عاشورا را معرفی کنیم و قطعاً شهروندان تهرانی از این نوع برنامه‌ها استقبال خواهند کرد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌ریزی‌های دیگر مدیریت شهری در ایام محرم گفت: در این زمینه مدیریت شهری بیشتر به‌عنوان یک تسهیل‌گر عمل خواهد کرد و تلاش می‌کند با شرایط لازم بستر را برای حضور هیئت‌های مذهبی فراهم کند.

حق‌شناس در پایان درباره برگزاری نمایشگاه عطرسیب گفت: امسال بنایی برای برگزاری نمایشگاه عطر سیب نداریم چراکه اعتقاد داریم، حمایت‌های اینگونه باعث شائبه‌دار شدن حرکت هیئت‌های مذهبی می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 967105

وب گردی

وب گردی