شاهکار مدیریتی استقلال؛ سود 350 هزار دلاری به اضافه حق ترانسفر!

باشگاه استقلال توانست مبلغ قابل توجهی از انتقال مهاجم جنجالی خود به تیم دیگری سود کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال سرانجام به عجمان امارات پیوست. در هفته گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه که علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال برای بازگرداندن این بازیکن راهی امارات شده اما او مأموریت داشت حق انتقال این بازیکن را دریافت کند.

امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال پس از مذاکره با تیم اماراتی و همچنین تیام به آنها اعلام کرد قصد بازگرداندن تیام به ایران را ندارد، بلکه تنها باید حق و حقوق باشگاه استقلال رعایت شود. بعد از مذاکرات مسئولان باشگاه با تیم اماراتی، نزدیک به 350 هزار دلار به باشگاه استقلال پرداخت شد.

این مبلغ در حالی به استقلال داده شده که حق فسخ قرارداد تیام با استقلال 200 هزار دلار بود اما چون تیام دیر به آبی پوشان اعلام کرد قصد جدایی دارد و در تمرینات هم شرکت نکرد، استقلالی‌ها مبلغ بیشتری برای جدایی این بازیکن گرفتند. همچنین 25 درصد انتقال تیام از عجمان به هر تیم دیگری به باشگاه استقلال اختصاص داده خواهد شد.

باشگاه های ایرانی معمولا در پرونده های اینچنینی بازنده بودند و نه تنها سودی نصیب شان نمی شد بلکه با جریمه ها و محرومیت های سنگینی هم روبرو می شدند اما مدیریت جدید باشگاه استقلال توانست مبلغی نزدیک به 3 میلیارد و 500 میلیون تومان (با احتساب دلار 10 هزار تومانی) نصیب تیمش کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967122

وب گردی

وب گردی