آغاز مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد در سه رشته

مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های کشتی آزاد و فرنگی، تنیس روی میز و بدمینتون آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران در سه استان کرمانشاه، سمنان و خراسان رضوی (مشهد مقدس) در رشته های کشتی آزاد و فرنگی، تنیس روی میز و بدمینتون آغاز شد.

ورزشکاران روز گذشته (سه شنبه) پس از پذیرش و اسکان، خود را برای رقابت های امروز (چهارشنبه) آماده کردند. در رشته کشتی آزاد و فرنگی، ورزشکاران در کرمانشاه به وزن کشی پرداخته و از ساعت 10 صبح به روی تشک رفتند.

در این رشته 326 ورزشکار در قالب 21 تیم با هم به رقابت می پردازند اما در رشته بدمینتون که در مشهد مقدس برگزار می شود 70 ورزشکار حضور دارند که در قالب 12 تیم با هم به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است این مسابقات در سالن تخصصی بدمینتون شهید فخار دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس برگزار می شود. استان سمنان نیز میزبان مسابقات تنیس روی میز است. در رشته ی تنیس روی میز 65 ورزشکار در قالب 18 تیم با هم به رقابت می پردازند.

شایان ذکر است این مسابقات با حضور ملی پوشان کشور در رشته های مختلف برگزار شده و در این مسابقات از داوران تراز اول کشور استفاده می شود. مسابقات سراسری دانشگاه آزاد اسلامی همه ساله با بالاترین کیفیت از لحاظ انضباطی و فنی برگزار می شود.

انتهای پیتم/

کد خبر: 967133

وب گردی

وب گردی