ایمن آبادی: هیچ نماینده ای با طرح شفافیت آراء مخالف نیست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بنده هیچ شخصی را در مجلس شورای اسلامی نمی‌شناسم که با طرح شفافیت آراء مخالفت داشته باشد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به طرح شفافیت رای نمایندگان در مجلس اظهار داشت: این طرح بسیار مثبت است و تمامی نمایندگان با آن موافق اند و موضوع عجیب و غریبی نیست.

وی افزود: سال گذشته در همین خصوص طرحی ارائه شد و امسال نیز همان طرح بار دیگر در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. امیدوار هستیم که این طرح سیاسی نباشد.

ایمن آبادی ادامه داد: متاسفانه برخی نمایندگان برای مطرح کردن خودشان این طرح را در رسانه ها منتشر می کنند و می گویند به تمام نمایندگان بگویید که از این طرح حمایت کنند! این حرکتی غیر اخلاقی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده هیچ شخصی را در مجلس شورای اسلامی نمی شناسم که با طرح شفافیت آراء مخالفت داشته باشد؛ مردم به ما رای داده اند و حق دارند که رای نماینده خودشان را بدانند.

وی اذعان داشت: شیوه ای که برخی همکاران ما در بزرگنمایی این طرح در پیش گرفتند، اخلاقی نیست.

ایمن آبادی در پایان گفت: این طرح در حال حاضر در دستور کار هیات رئیسه است و امیدواریم که هرچه زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

گفتنی است، 29 مرداد ماه سال جاری طرح یک فوریتی شفافیت آرای نمایندگان با امضاء 29 نفر از نمایندگان مجلس تحویل هیات‌رئیسه مجلس شد.

لازم به ذکر است که این طرح برای شفاف کردن آرای نمایندگان مجلس در بررسی طرح‌ها و لوایح است تا مشخص شود کدام نماینده با یک طرح موافق یا مخالف بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 967140

وب گردی

وب گردی