اهدای  10 عدد  ویلچر و کمک هزینه به  بیماران سرطانی در عید غدیر

متولی موقوفه مرحوم سیف‌الدوله در شهرستان ملایر گفت: در روز عید غدیر، 10 عدد ویلچر و 10 کمک هزینه 20 میلیون ریالی برای بیماران سرطانی از محل درآمد این موقوفه به بیماران خاص و نیازمندان اهدا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز هوشنگ عضدی؛ متولی موقوفه مرحوم سیف‌الدوله در شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری جشن بزرگی در روز عید غدیر گفت: در روز عید غدیر، 10 عدد ویلچر و 10 کمک هزینه 20 میلیون ریالی برای بیماران سرطانی از محل درآمد این موقوفه به بیماران خاص و نیازمندان اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه موقوفه مرحوم سیف الدوله، حدود 60 درصد شهرستان ملایر را در برمی‌گیرد افزود: این موقوفه که 100 سال قدمت دارد، با نیات درمانی، آموزشی، اطعام و روضه خوانی سیدالشهداء(ع) است که 30 هزار رقبه دارد.

در روز عید غدیر، 10 عدد ویلچر و 10 کمک هزینه 20 میلیون ریالی برای بیماران سرطانی از محل درآمد این موقوفه به بیماران خاص و نیازمندان اهدا می‌شود


متولی موقوفه مرحوم سیف‌الدوله درباره 10 عدد ویلچر اهدایی به نیازمندان گفت: هر ویلچر به مبلغ 570 هزار تومان تهیه شده است. همچنین به مناسبت عید غدیر، 10 کمک هزینه 20 میلیون ریالی برای بیماران سرطانی از محل درآمد این موقوفه به بیماران خاص و نیازمندان اهدا می‌شود که این کمک هزینه برای بیماران خاص و سرطانی، در طول سال استمرار دارد و فقط محدود به زمان خاص، نیست.


انتهای پیام/

کد خبر: 967161

وب گردی

وب گردی