ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان در عید غدیر خم

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 از برگزاری ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم با هدف ارتقای شادی و نشاط اجتماعی و تقویت وحدت و انسجام اسلامی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ابراهیمی سوته ضمن اعلام این خبر گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 با برپایی جشن های ولایت به منظور پاسداشت عید سعید غدیر خم در قالب جشن‌های ویژه در مساجد منتخب منطقه، تجلیل و تکریم سادات، شب شعر، جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در بوستانها و مراکز فرهنگی هنری، نورافشانی برپایی ایستگاه بهار ولایت ، نشست های موضوعی با عنوان خطبه غدیر، برپایی ایستگاه امام شناسی و غدیر شناسی، برپایی جشنواره غذای سنتی با تأکید اطعام در روز عید غدیر، ایستگاه های مشاوره کارآفرینی، منزلت و پیشنهاد کتابدار و ... میزبان شهروندان منطقه است.
معاون شهردار منطقه 13 با تأکید بر مردمی بودن برنامه ها و مشارکت مؤثر شهروندان در اجرای برنامه ها افزود: اجرای برنامه های کیفی عید سعید غدیرخم با توجه به امر تعامل و مشارکت مساجد، هیئات مذهبی، گروه ها و تشکل های مردم نهاد منطقه برگزار می شود.


به گفته وی جشن های عید سعید غدیرخم در سطح نواحی 4 گانه منطقه 13 در روزهای 7 و 8 شهریورماه به ترتیب نواحی در بوستان خیام، فلکه دوم نیروی هوایی، پارک پیروزی و شهرک زینبیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967230

وب گردی

وب گردی