جزئیات انتقال عزت‌اللهی به ردینگ انگلیس

۲ رسانه انگلیسی و روسی جزئیاتی از انتقال ملی‌پوش ایرانی باشگاه روستوف به ردینگ انگلیس را منتشر کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت HITC، تیم فوتبال ردینگ در 5 بازی فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس به پیروزی نرسیده و پائول کلمنت، سرمربی تیم می‌خواهد کمی قدرت به خط میانی تیمش ببخشد. او در همین راستا یک هافبک بزرگ به نام سعید عزت‌اللهی را به‌خدمت گرفت که زمانی در تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا بود.

این رسانه انگلیسی سپس به نقل از منبع موثق باشگاه ردینگ درباره نوع قرارداد سعید عز‌ت‌اللهی نوشت: سرمربی ردینگ پس از شروع ناامیدکننده تیمش در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس به‌فکر تقویت تیمی و خط میانی افتاده است. سعید عزت‌اللهی نیز که آخرین سال قراردادش را با تیم روستوف روسیه سپری می‌کند به‌صورت قرضی برای تیم ردینگ بازی خواهد کرد. امکان خرید قطعی این بازیکن نیز پس از پایان دوره قرضی از باشگاه روستوف روسیه در فصل نقل‌وانتقالاتی ماه ژانویه 2019 امکان‌پذیر است.

سایت اسپورت روسیه نیز در این رابطه نوشت: سعید عزت‌اللهی برای مدت شش‌ماه به‌صورت قرضی راهی تیم ردینگ انگلیس شد. سایت‌های چمپیونات و اسپورت اکسپرس روسیه نیز این مسئله را مورد تأیید قرار دادند.

سعید عزت‌اللهی که در سال 2015 میلادی به تیم روستوف پیوسته بود در 2 فصل اخیر لیگ برتر روسیه به‌صورت قرضی برای تیم‌های آنژی و آمکار بازی کرده است. ردینگ انگلیس سومین تیمی است که ملی‌پوش ایرانی در آن به‌صورت قرضی بازی خواهد کرد.

ردینگ در چمپیونشیپ که دومین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر محسوب می‌شود حضور دارد. این تیم تا پایان هفته پنجم چمپیونشیپ با اندوخته 2امتیازی رتبه 23 جدول 24تیمی این رقابت‌ها را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967331

وب گردی

وب گردی