گوگل دستیار صوتی دو زبانه دارد

شرکت گوگل اعلام کرد که دستیار صوتی هوشمند جدید موسوم به "گوگل هوم مکس" اکنون قادر به درک دو زبان به صورت همزمان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از ایسنا، امروز گوگل اعلام کرد که دستیار هوشمندش اکنون دو زبانه شده است. در حالی که دستیار هوشمند گوگل در حال حاضر می‌تواند چندین زبان را متوجه شود، اما از حالا می‌توان با دو زبان را به طور همزمان با آن صحبت کرد و "گوگل هوم مکس" (Google Home Max) قادر به فهم صحبت‌های شما خواهد بود.

زبان‌های پشتیبانی شده شامل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و ژاپنی است که می‌توان همزمان از هر جفت از این زبان‌ها برای صحبت با گوگل هوم مکس استفاده کرد. ضمن این که چند زبان دیگر نیز طی ماه‌های آتی اضافه خواهد شد.

گوگل همچنین در دسترس بودن اسپیکر هوشمند خود را گسترش می‌دهد. این دستیار هوشمند از امروز در انگلستان، فرانسه و آلمان عرضه می‌شود که مجموع کشورهای دارای این دستیار شخصی را بعد از عرضه در آمریکا، کانادا و استرالیا به عدد شش می‌رساند.

گوگل همچنین در حال کار بر روی استفاده بی‌نقص و یکپارچه دستیار صوتی گوگل هوم از "کروم‌کست" (Chromecast) به عنوان تلویزیون پیش‌فرض است. در این صورت نیازی نیست به دستیار گوگل بگویید در کجا مایل به پخش مدیای خود هستید.

به عنوان مثال به جای اینکه بگویید هی گوگل، فلان برنامه را در تلویزیون اتاق پخش کن، می‌توانید بگویید هی گوگل، فلان برنامه را پخش کن و گوگل هوم آن را در دستگاهی که شما از پیش انتخاب کرده‌اید، پخش می‌کند.

شما همچنین می‌توانید پاسخ‌های بصری از دستیار گوگل را به لطف کروم‌کست و گوگل هوم در صفحه تلویزیون خود مشاهده کنید. در حالی که حتی آنچه را که در حال تماشای آن هستید، قطع نمی‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967357

وب گردی

وب گردی