سروری: اولویت های دولت با مردم همخوانی ندارد

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان این که اولویت های مردم با دولت همخوانی ندارد، گفت: دولت بسیار دیر و کند وارد عرصه برون رفت از مشکلات می شود که نتیجه آن حجم پیدا کردن مشکلات است.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره لزوم توجه دولت به مطالبات مردم اظهار داشت: شرایط کشور در حال حاضر بسیار ویژه است و نقش دولت در این شرایط، حساسیت های بالاتری پیدا می کند؛ زیرا که در شرایط سخت و بحرانی نگاه عموم مردم به اقدامات دولت برای برون رفت از مشکلات است.

وی افزود: آن چیزی که تا بدین لحظه قطعی شده است، سرعت بسیار کند دولت در رسیدگی به مشکلات است و می توان گفت آن قطب سنجی که در دولت باید مشکلات را هر روز رصد کند، حجم و وزن مشکلات را بسنجد و متناسب با آن آرایش خدمتی به خود بگیرد وجود ندارد.

سروری با بیان این که اولویت های مردم با دولت همخوانی ندارد ادامه داد: دولت بسیار دیر و کند وارد عرصه برون رفت از مشکلات می شود که نتیجه آن حجم پیدا کردن مشکلات است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: متاسفانه مشکلاتی در کشور به وجود آمد مانند اعتصاب کامیون داران، بحران آب، سکه، ارز و... که دولت به موقع برای حل آن ها اقدام نکرد اگر چنین مشکلاتی به سرعت حل نشود، به غولی تبدیل خواهد شد که دولت مجبور است در برابر آن سرخم کند. دولت در واقع روش های مناسبی را برای مقابله با مشکلات اتخاذ نکرده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دولت آرایش اقتصادی خوبی برای حل مشکلات ندارد خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت در این شرایط، بسیار ناهماهنگ، بی برنامه و فشل است؛ این تیم به هیچ وجه توانایی مقابله با مشکلات فعلی کشور را ندارد و طبیعی است که باید اقدامات اساسی را برای ترمیم این تیم انجام دهد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به استیضاح وزرای کار و اقتصاد اذعان داشت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی در این خصوص کار دولت را آسان کرد اما مهم این است که دولت به سرعت وارد عمل شود و در کمترین زمان ممکن یکی از شخصیت های اقتصادی کشور را که قدرت حل مشکلات مردم را دارد شناسایی کند و وی فرمانده اقتصادی کشور شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 967436

وب گردی

وب گردی