نتایج مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شد

تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در رشته کشتی فرنگی و تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در رشته کشتی آزاد به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز از واحد کرمانشاه، نتایج 6 وزن باقیمانده مسابقات سراسری کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهدای دانشجو مشخص شد.

بر همین اساس در رشته کشتی فرنگی تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس قهرمان، تیم استان خوزستان دوم و تیم استان مازندران و استان تهران به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند و در ادامه همین مسابقات در رشته کشتی آزاد تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران قهرمان، تیم استان تهران نایب قهرمان و تیم استان همدان و لرستان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در ۶ وزن باقیمانده از مسابقات و در کشتی آزاد در وزن 57 کیلوگرم امیر پرسته از مازندران، رضا بیات از لرستان مقام های اول و دوم و امید جر از زاهدان و مهدی قزوینی از کرمان به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد میثم فیروزآبادی از همدان به مقام قهرمانی رسید، رضا شیرازی از تهران دوم و شاهین شیری از لرستان و محمد رستگار از فارس سوم شدند.

در کشتی آزاد و در وزن 65 کیلوگرم حسین رسولی از مازندران، آرمین قاسمی از خوزستان مقام های اول و دوم و سیاوش یوسف پور از آذربایجان غربی و میلاد مهدی کرمی از کردستان به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد ابراهیم نصیری از مازندران به مقام قهرمانی رسید، فرهاد نوری از تهران دوم و عرفان مالمیر از همدان و امین دارابی از لرستان سوم شدند.

غلام رضا عبدالله پور از مازندران قهرمان وزن 74 کیلوگرم مسابقات سراسری کشتی آزاد شد و مقام دوم این وزن به فرشید عثمانی از کردستان رسید. محمدرضا شاه محمدی از همدان و سجاد وحید زمان از آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ششم روز پایانی مسابقات که وزن 79 کیلوگرم است میلاد مهدی زاده از تهران به مقام اول و مقام دوم به پیام قپانوری از همدان رسید، مقام سوم مشترک هم در این وزن به رضا شمس الدینی از لرستان و مجتبی روحی از مازندران رسید.

در رشته کشتی فرنگی این دوره از مسابقات در وزن 72 کیلو گرم حسین گرایی از فارس به مقام قهرمانی رسید و علی امامی از مازندران مقام دوم را از آن خود کرد، محمد مهدی شهسواری از کرمان و رضا قهرمانی از مرکزی روی سکوی سوم قرار گرفتند.

در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی محسن زیرک از خوزستان قهرمان و میلاد نامی از البرز دوم شدند، مصطفی الوندی از کردستان و علی نوروزی از تهران سوم مشترک این وزن شدند.

حمیدرضا جعفری از فارس مقام اول و علی رضایی از خوزستان مقام دوم وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی و فرشاد رستمی کیا از تهران به همراه مجید مسعودی از مازندران سوم شدند.

در وزن 87 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمان این وزن پارسا توکلی از فارس و نایب قهرمان حسین خانپور از مازندران معرفی شدند. مقام سوم این وزن به امیر رضایی از قم و جمال اسماعیلی از تهران رسید.

در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی مجید رحیمی از تهران قهرمان و حیدر غرقی از فارس دوم شدند، علی خلیل زاده از مازندران و علی رضا زمانی از کردستان سوم مشترک این وزن شدند.

در وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمان این وزن شادمان عظیمی از فارس و نایب قهرمان محمدسروش رنجبر از همدان معرفی شدند. مقام سوم این وزن به علیرضا صیادی از مازندران و آرش طاهری از البرز رسید.

نتایج 4 وزن نخست مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی

در کشتی آزاد و در وزن 86 کیلوگرم حمید زرین پیکر از تهران، مرتضی رضایی قلعه از مازندران مقام های اول و دوم و امیررضا سوخته زاری از لرستان و علی صفری از آذربایجان غربی به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد مجتبی عزیزی از لرستان به مقام قهرمانی رسید، محمد علی تبار از مازندران دوم و علیرضا صفویه از قزوین و مرتضی افضلی از تهران سوم شدند.

امیرحسین شیور از مازندران قهرمان وزن 97 کیلوگرم مسابقات سراسری کشتی آزاد شد و مقام دوم این وزن به پویا گیوی از همدان رسید. محمد سالار همدانی از زنجان و پوریا صمیمی از قزوین به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن چهارم این روز از مسابقات که وزن 125 کیلوگرم است مهرشاد محمدی از مازندران به مقام اول و مقام دوم به جلیل پیرمردی از تهران رسید، مقام سوم مشترک هم در این وزن به میلاد اسدی قانع از همدان و دانیال نظری از زنجان رسید.

در رشته کشتی فرنگی این دوره از مسابقات در وزن 55 کیلو گرم سعید احمدیان از خوزستان به مقام قهرمانی رسید و سامان دکانه ای از کرمانشاه مقام دوم را از آن خود کرد، علی کمالی از زاهدان و علی فرامرزی از فارس روی سکوی سوم قرار گرفتند.

در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی امید آرامی از زاهدان قهرمان و یونس آقا محمدی از کردستان دوم شدند، حسن کشوری از لرستان و آرش سلیمانی از خوزستان سوم مشترک این وزن شدند.

سبحان علی محمدی از کردستان مقام اول و مسعود کرمی از تهران مقام دوم وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی و علی حسین زاده از لرستان به همراه وحید عباسی از کرمانشاه سوم شدند.

در وزن 67 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمان این وزن محمدسعید عزیزی از کرمانشاه و نایب قهرمان نبی الله کریمی از مازندران معرفی شدند. مقام سوم این وزن به دانش مقصودی از خوزستان و محمد محمودی از تهران رسید.

مسابقات سراسری کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهدای دانشجو با حضور 126 ورزشکار در رشته آزاد و 88 ورزشکار در رشته فرنگی در قالب 21 تیم با انجام 249 کشتی به میزبانی واحد کرمانشاه بعد از چهار روز رقابت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967438

وب گردی

وب گردی