دومین نشست سراسری معاونان فرهنگی دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز به کار دومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه به میزبانی واحد اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر رضا نصیری از آغاز کار دومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: این نشست در سه جنبه تبیین اسناد فرهنگی و راهبردهای عملیاتی، توجیه و آموزش در حوزه اولویت‌های کاری و بیان مسائل روز اقتصادی و بین‌المللی مرتبط با انقلاب اسلامی از امروز به مدت دو روز با حضور معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اصفهان آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جزئیات این گردهمایی اظهار داشت: بخش اول نشست با حضور حجت‌‌السلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور تبیین سند جامع فرهنگی و آئین‌نامه جدید عفاف و پوشش، نماز و راهبردهای اساسی دانشگاه در حوزه ترویج ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری کمیسیون‌های تخصصی از سوی مدیران کل «فرهنگی و اجتماعی»، «امور دانشجویی»، «تشکل‌های اسلامی سیاسی»، «ورزش و تربیت‌بدنی» و «امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی» برای بررسی برنامه‌های سال جاری این ادارات کل‌ و اولویت‌های کاری از جمله برنامه‌های روز نخست این نشست است.

نصیری با اشاره به برگزاری میزگرد مدیران پژوهشکده‌های علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی، قرآن و عترت و امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری همایش «ظرفیت‌های انقلاب اسلامی،کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی» از سوی این دانشگاه در بهمن امسال، زمینه‌های برگزاری هرچه بهتر این همایش در میزگردمدیران پژوهشکده‌‌ها بررسی می‌شود.

نصیری از حضور و سخنرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش خبر داد و گفت: معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فردا میزبان دکتر محمدمهدی طهرانچی خواهند بود تا در جریان برنامه‌ها و راهبردهای سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی و دانشجویی گیرند.

به گفته مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، سخنرانی آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری در حوزه اسلامی شدن دانشگاه، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی درباره چگونگی تشویق جوانان به نماز و قرآن، سخنرانی حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مصطفی رستمی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره چگونگی تعامل بین معاونان فرهنگی و دانشجویی و دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و سخنرانی دکتر محمدجواد نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی درباره تعامل بین معاونان فرهنگی و دانشجویی و دفاتر بسیج دانشجویی از دیگر برنامه‌های دومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.

نصیری خاطرنشان کرد: دکتر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دکتر حسین رویوران کارشناس مسائل منطقه نیز قرار است در این گردهمایی مسایل اقتصادی و سیاسی کشور را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

گفتنی است؛ اولین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اسفند 96 در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967474

وب گردی

وب گردی