بلندقامتان بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی حریفان خود را شناختند

جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی مسابقات بسکتبال دختران دسته یک دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از همدان، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این نشست که با حضور سرپرستان و مربیان حاضر در این مسابقات به میزبانی همدان برگزار شد گفت: بسیار خرسندیم که میزبان دختران بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستیم.

غلامرضا خاکساری گفت: این مسابقات به نام شهید مدافع حرم مجید صانعی که کاپیتان تیم بسکتبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی همدان بوده است مزین شده است.

وی بیان کرد: با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به‌منظور معرفی هر چه‌بهتر امکانات گردشگری همدان، هماهنگی‌های لازم به‌عمل‌آمده است و امیدواریم اوقات خوشی را در همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی سپری کنند.

در ادامه 9 تیم حاضر در مسابقات با قرعه‌کشی در دو گروه 4 و پنج تیمی قرار گرفتند. طبق قرعه در گروه الف پنج تیم تهران، کرمانشاه، علوم و تحقیقات، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به مصاف هم می‌روند و در گروه بتیم‌های فارس، همدان، البرز و قزوین به پیکار خواهند پرداخت.

بر این اساس در روز اول دور مقدماتی تیم تهران با خراسان رضوی، علوم و تحقیقات با آذربایجان شرقی و فارس با قزوین به رقابت خواهند پرداخت، همدان میزبان در مقابل البرز صف‌آرایی می‌کند و کرمانشاه به پیکار آذربایجان شرقی خواهد رفت و در آخرین دیدار دربی پایتخت بین علوم تحقیقات و تهران برگزار می‌شود.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر با حضور قهرمانان نه استان کشور از 10 تا 17 شهریور جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 967571

وب گردی

وب گردی