برانکو: به نقشم در ماجراجویی مودریچ افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار می‌‌کنم در دوران حرفه‌ای مودریچ و در لحظاتی که او نخستین گام‌ها را برای رسیدن به بالاترین سطح برمی‌داشت، نقش داشته‌ام.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، زمانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی دینامو زاگرب کرواسی بود، لوکا مودریچ، زیرنظر او بازی می‌کرد. سرمربی فعلی پرسپولیس در خصوص انتخاب هافبک کروات رئال مادرید به عنوان مرد سال فوتبال اروپا و بهترین هافبک فصل گذشه لیگ قهرمانان اروپا به روزنامه «vecernji» کرواسی گفت: افتخار می‌‌کنم در دوران حرفه‌ای مودریچ و در لحظاتی که او نخستین گام‌ها را برای رسیدن به بالاترین سطح برمی‌داشت، نقش داشته‌ام.

وی افزود: بی‌اندازه به اینکه نقشی در ماجراجویی وی داشته‌ام، افتخار می‌کنم. پس از انتخاب مودریچ به عنوان مرد سال فوتبال اروپا در حساب کاربری‌ام در اینستاگرام تبریک گفتم تا به هواداران ایرانی‌ام نشان دهم چقدر به مودریچ افتخار می‌کنم. لوکا کاملاً شایسته عناوینی است که تاکنون به دست آورده و قطعاً شایستگی انتخاب به عنوان بهترین بازیکن تاریخ کرواسی را هم دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: مودریچ شایسته کسب عنوان مرد سال فوتبال اروپا بود. او بهترین بازیکن جام جهانی شد و در همین رقابت‌ها با تیم ملی کرواسی به عنوان نایب‌قهرمانی رسید، با رئال مادرید هم در لیگ قهرمانان قهرمان شد، چند سالی است که بهترین هافبک جهان است و حالا هم به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شد.

برانکو در پایان گفت: مودریچ به دنبال پول نرفت و پول، انگیزه اونیست. بله، لوکا درآمد خوبی دارد اما او همیشه به فکر نتیجه گرفتن تیمش بوده و برای این هدف تلاش کرده و هنوز هم این کار را در سن 32 سالگی انجام می دهد. به این خاطر مودریچ بهترین است چون خیلی از بازیکنان وقتی اولین «یک میلیونی» که به دست می‌آورند، خیلی به آن توجه می‌کنند اما لوکا توجهی به این چیزها نداشت چون نتیجه گرفتن با تیم برایش مهم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 967583

وب گردی

وب گردی