تجمیع امکانات ایران، عراق، روسیه و سوریه برای نابودی تروریسم

نخستین اجلاس چهارجانبه معاونین روسای ستاد کل نیروهای مسلح ایران، عراق، روسیه و سوریه در بغداد تشکیل و طی آن بر تجمیع امکانات این کشورها برای نابودی تروریسم و داعش تأکید شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی، سردار سرتیپ پاسدار قدیر نظامی معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح که در راس هیاتی به عراق سفر کرده است، درباره اهداف و برنامه های این اجلاس گفت: در اجلاس بغداد، ضمن بررسی آخرین وضعیت مبارزه با تروریسم و داعش در عراق و سوریه، عملکرد کمیته چهارجانبه هماهنگی بین نیروهای مسلح چهار کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این اجلاس راهکارهای ادامه فعالیت مرکز هماهنگی های چهارجانبه برای تجمیع ظرفیت ها تا نابودی کامل تروریسم و داعش در عراق و سوریه مورد تاکید قرار گرفت.

معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اضافه کرد: معاونین و روسای ستادهای ایران، عراق، روسیه و سوریه برای تشکیل اجلاس روسای ستادهای نیروهای مسلح در آینده نزدیک به توافق رسیدند. مرکز هماهنگی چهارجانبه در سه سال گذشته با تجمیع امکانات و ظرفیت های اطلاعاتی، امنیتی و تجهیزاتی از ۴ کشور، نقش موثری در مبارزه میدانی با تروریسم تکفیری در سوریه و عراق داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 967606

وب گردی

وب گردی