دومین پوستر فیلم سینمایی «اجباری» رونمایی شد

دومین پوستر فیلم سینمایی «اجباری»، به کارگردانی حمیدرضا رفائی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی فیلم؛ دومین پوستر فیلم سینمایی «اجباری»، به کارگردانی حمیدرضا رفائی و تهیهکنندگی رضا رخشان رونمایی شد. طراحی این پوستر را پوریا صمیمی براساس عکسی از نازنین سلامیان برعهده داشته است.

امیرمهدی عزیزی، علیرضا استادی، رامین راستاد، حبیب‌الله خدامددی و فرهاد تاوتلی بازیگران فیلم «اجباری» هستند.

«اجباری» از روز پنج­شنبه یکم شهریور­ ماه در گروه هنر و تجربه روی پرده رفته است و علاوه بر تهران اکران خود را در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان و ...آغاز کرده است.

در خلاصه‌ی داستان فیلم آمده است: کریم عبدی در آخرین روزهای خدمت سربازی درگیر پدر پیر خود می‌شود که به‌شدت به بیماری آلزایمر دچار است و این تقابل برای نگه‌داشتن پدر در شهری که خود غریبه است و تلاش برای انسان بودن و پایبندی به اعتقادات تاآخرین‌نفس حتی در بدترین شرایط هسته اصلی قصه فیلم «اجباری» را تشکیل می‌دهد.

عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان: حمیدرضا رفائی، تهیه‌کننده: رضا رخشان، فیلمنامه‌نویس: امیر عبدی و مجید اسماعیلی پارسا، مدیر فیلمبرداری: عبد عبدی‌نسب، تدوین: کاوه ایمانی، مدیرصدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: حامد علی بخشی، صداگذاری: محمود موسوی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: علیرضا نصیرنیا، موسیقی: بهنود یخچالی، برنامه‌ریز: محمد رسولی واشقانی، مدیرتولید: حسن مصطفوی، سرمایه‌گذار: سارا عابدیان، عکاس:نازنین سلامیان، مشاور رسانه­ای: سعیده الله­ دادی.

انتهای پیام/

کد خبر: 967653

وب گردی

وب گردی