ارسال 3هزارو500پرونده به تعزیرات در آذربایجان غربی

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد: طی بازه زمانی پنج ماهه نخست سال جاری تعداد 88386 مورد بازرسی صورت گرفته که از این تعداد بازرسی 3519 مورد منجر به تشکیل پرونده با 3840 نوع تخلف به ارزش یک تریلیارد و164 میلیارد ریال تنظیم و پرونده ها ی متشکله جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده اند .

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جعفر صادق اسکندری ضمن تشریح عملکرد بازرسان نظارت و بازرسی گفت :با توجه به جدیت همکاران در بخش بازرسی و نظارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی توانستیم نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 46 درصد افزایش دربازرسی ها ، 50 درصد افزایش در تشکیل پرونده و 60 درصد افزایش در تخلفات مکشوفه و 1017 درصد افزایش در ارزش ریالی پرونده ها را داشته باشیم .

اسکندری با اشاره به عملکرد بازرسان سازمان گفت: عمده تخلفات نیز به ترتیب مربوط به عدم درج قیمت ، گرانفروشی ، کم فروشی ، احتکارو... می باشد ،همچنین عمده پرونده های متشکله کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان ، میوه وتره بار،لوازم خانگی ،پوشاک ،گوشت مرغ وقرمز و حبوبات و برنج می باشد و عمده پرونده های متشکله خدماتی نیز مربوط به تعمیر خودروهای سبک، اغذیه فروشان ورستوران ها بوده است .

او با اشاره به عملکرد ناظران افتخاری عنوان کرد: تعداد کل ناظران افتخاری استان 862 نفر بوده که از این تعداد 180 نفر آنها در بازه زمانی مذکورفعال و تعداد 535 مورد گزارش تخلف اعلام نمودند .

انتهای پیام/

کد خبر: 967698

وب گردی

وب گردی