رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وارد روسیه شد

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای افتتاح هفته فرهنگی ایران در روسیه، پیش از ظهر امروز (یکشنبه 11 شهریور) وارد مسکو، پایتخت روسیه شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ ابوذر ابراهیمی‌ترکمان که به منظور افتتاح هفته فرهنگی ایران در روسیه به این کشور سفر کرده است، علاوه بر افتتاح هفته فرهنگی کشورمان و بازدید از مراکز علمی و فرهنگی، دیدارهای رسمی را با طرف‌های روسی انجام خواهد داد.

دیدار و مذاکره با وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه، دیدار با سفیر و مسئولین نهادهای جمهوری اسلامی ایران در روسیه، دیدار با رئیس جمهور باشقیرستان، دیدار با معاون بین‌الملل کلیسای ارتدوکس روسیه، دیدار با رئیس انستیتوی شرق‌شناسی و ایران‌شناسان روسیه و ... از جمله برنامه‌های رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سفر به روسیه است.

گفتنی است؛ هفته فرهنگی ایران در روسیه طی روزهای 12 تا 18 شهریور‌ماه در دو شهر مسکو (پایتخت روسیه) و اوفا (مرکز جمهوری باشقیرستان) به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در روسیه، برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی، نمایش فیلم‌های سینمای ایرانی، معرفی خانواده موفق ایرانی و کنسرت موسیقی ایرانی، بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در این هفته فرهنگی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 967706

وب گردی

وب گردی