۱۱ هزار نفر در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کردند

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: حدود ۱۱ هزار نفر در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر به صورت خودکار جابه‌جا شدند و هزار و سیصد نفر با موافقت واحدهای مبدا جابه‌جا می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا صامت مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد در نشست معاونان فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: آسیب‌‌های اجتماعی دانشگاه و کیفیت آموزشی دو مبحث اداره کل آموزشی دانشگاه است و در ماه اخیر تفاهم نامه‌ای با ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شده است که در حوزه مواد مخدر به مباحث علمی و پژوهشی توجه ویژه شود و حمایت‌های مالی و معنوی صورت گیرد.

او افزود: سیمای زندگی دانشجویی در سال جاری برگزار خواهد شد هم چنین آیین‌نامه مشاوره آماده شده است که به زودی به واحدها ابلاغ می شود.

صامت ادامه داد: کمیته آسیب‌های نوپدید در سازمان مرکزی دانشگاه تشکیل شد که مباحثی تحت عنوان آسیب شبکه‌های اجتماعی در آن مطرح است.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه در خصوص افزایش کیفیت آموزشی خاطر نشان کرد: قیمت غذاهای دانشجویی متعادل می شود و در خصوص نزدیک کردن قیمت تمام شده غذا و مبلغی که از دانشجو اخذ می شود تمهیداتی صورت می گیرد، هم چنین دوره‌های آموزشی کمیته‌‌های انضباطی از مهرماه آغاز می شود.

او در رابطه با نقل و انتقالات دانشجویی گفت: حدود ۱۱ هزار نفر در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ثبت نام کردند که ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از آن‌‌‌‌‌ها در حیطه موارد خاص ثبت نام کرده بودند و از این تعداد حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر به صورت خودکار جابجا شدند و هزار و سیصد نفر با موافقت واحدهای مبدا جابه‌جا می شوند.

صامت افزود: تقریبا پرونده سامانه‌‌های نقل و انتقالات بسته شده است و از مدیر کل آموزشی واحدها تقاضا دارم که کارنامه دانشجویان را به سرعت ارسال کنند که بحث ثبت نام آن‌‌ها با تاخیر مواجه نشود.

انتهای پیام /

کد خبر: 967710

وب گردی

وب گردی