حضور فعال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در کنگره سالیانه پژوهشی کشور

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از حضور فعال دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در نوزدهمین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر شبنم موثقی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از حضور فعال دانشجویان این دانشگاه در کنگره سالیانه پژوهشی کشور خبر داد و گفت: کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی به عنوان بزرگترین و معتبرترین کنگره دانشجویی کشور سالانه زیر نظر معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنگره امسال نیز که از تاریخ ۶ تا ۹ شهریور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، دانشجویان رشته پزشکی و اعضای هیات مدیره انجمن علمی دانشجویان پزشکی دانشگاه با مشارکت فعالانه خود به عنوان داور علمی و ارائه دهنده مقالات علمی، حضوری فعال و چشمگیر داشتند.

موثقی اظهار کرد: الناز باباخانی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران موفق به کسب رتبه برتر و گواهی پوستر برتر در نوزدهمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی کشور شد.

وی افزود: موفقیت الناز باباخانی دانشجوی پزشکی و کسب رتبه برتر در ارائه پوستر، بیانگر پتانسیل و ظرفیت علمی استادان توانمند و دانشجویان مستعد و تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برای حضور در مجامع علمی داخلی و بین المللی است.

رئیس دانشکده پزشکی در ادامه افزود: در نوزدهمین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی، دانشجویان هدی آریان به عنوان داور مکاتبه ای و یک سخنرانی، تینا پارسا به عنوان داور حضوری، مائده علیا با ارائه پوستر، حمید زعفرانی آرانی با ارائه یک سخنرانی و ۲ پوستر و همچنین الناز باباخانی با ارائه یک سخنرانی و یک پوستر، حضور فعال داشتند.

وی تصریح کرد: انجمن علمی دانشجویان پزشکی به عنوان اولین انجمن علمی دانشگاه علوم پزشکی با مجوز رسمی از سازمان مرکزی و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، از حدود دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت کوتاه توانسته با حضور موفق در کنگره های علمی- پژوهشی، برگزاری مستمر کارگاه های علمی و همکاری با مراکز علمی به عنوان پایگاهی برای جذب، رشد و شکوفایی استعدادهای دانشجویی، بستری مناسب برای فعالیت های پژوهشی برای تمام رشته های علوم پزشکی فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967754

وب گردی

وب گردی