چهار لایحه برای طی مسیر قانونی به مجلس ارسال شد

رئیس جمهور چهارلایحه در خصوص تخلفات رانندگی، بنادر، میراث فرهنگی و شهرداری ها را برای طی مسیر قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، چهار لایحه اصلاح ماده(۱۹) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و الحاق بنادر شهید بهشتی، شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار، اصلاح قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور و درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها در نامه های جداگانه‌ای از سوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به علی لاریجانی برای طی مسیر قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

گفتنی است ؛ لایحه «اصلاح ماده (۱۹) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی» به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در جلسه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ هیأت وزیران به تصویب رسیده است.

در ادامه لایحه «الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار» هم از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی تدوین و در جلسه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ هیأت وزیران به تصویب رسیده است.

ونیز لوایح «اصلاح قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور» و «درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» به پیشنهاد وزارت کشور در هیئت وزیران به تصویب رسیده است.

کد خبر: 967766

وب گردی

وب گردی