چرا بهترین تیم ایران، یک نماینده در تیم ملی دارد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس دو سال است قهرمان لیگ برتر است و در حال حاضر هم بهترین تیم ایران محسوب می شود.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره فهرست جدید تیم ملی فوتبال که از سوی کارلوس کی روش اعلام شد، اظهار داشت: اولا مدل دعوت بازیکنان به تیم ملی بسیار عجیب است. مگر می شود بازیکنان را با پیامک دعوت کرد؟ باید لیست تیم ملی را در سایت رسمی فدراسیون اعلام کنند، نه این که فدراسیون بعد از دعوت پیامکی، لیست را منتشر کند.

وی ادامه داد: نمی دانم چطور ممکن است تنها یک بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شود؟ پرسپولیس دو سال است قهرمان لیگ برتر است و در حال حاضر هم بهترین تیم ایران محسوب می شود. به نظر می رسد اختلافات میان کی روش و برانکو هنوز حل نشده و این موضوع به ضرر ستاره های پرسپولیس تمام شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنانی در لیست هستند که اصلا تیم ندارند یا در تیم های باشگاهی خود ضعیف ظاهر شده اند ولی بازیکنان با کیفیت پرسپولیس دعوت نشده اند. البته این حق را برای سرمربی تیم ملی قائل هستم که بازیکنان مورد نظرش را دعوت کند ولی به نظر می رسد لجبازی در لیست اعلامی دخیل بوده است.

شاهرودی در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا موفق باشد و بتواند بعد از 43 سال در این رقابت ها قهرمان شود. ما مدت هاست در قاره قهرمان نشده ایم و از صمیم قلب آرزو می کنم این اتفاق با هر بازیکنی که سرمربی تیم ملی دعوت می کند، رقم بخورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967767

وب گردی

وب گردی