شفر هم‌تیمی برانکو شد/ سرخابی‌ها در تقابل با تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال استقلال مانند همتایش در پرسپولیس از برنامه اردویی تیم ملی فوتبال ایران، ناراضی است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برگشت، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد که سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، وریا غفوری و علی کریمی 6 بازیکنی بودند که از استقلال به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.

این در شرایطی است که این 6 بازیکن، ستون اصلی استقلال در این فصل هستند و به خصوص ساختار دفاعی آبی پوشان به این بازیکنان وابسته است. 6 بازیکن دعوت‌شده آبی‌ها در حالی در اردوی 11 روزه تیم ملی مشغول آماده سازی برای جام ملت‌های آسیا می‌شوند که استقلال باید روز 26 شهریورماه در دیدار برگشت خود در قطر به مصاف السد برود و شکست 3 بر یک خانگی را جبران کند.

مرحله اول اردوی تیم ملی 20 شهریور به پایان می‌رسد و وینفرد شفر، سرمربی استقلال تنها 5 روز بازیکنان خود را برای تمرین کارهای تاکتیکی در اختیار دارد. آنها چند ماه پیش به همین علت در دیدار سوپرجام حاضر نشدند و درخواست تغییر زمان بازی را دادند که مورد قبول سازمان لیگ قرار نگرفت.

دست شفر و استقلالی‌ها برای اعتراض باز نیست چون طرف حساب آبی‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود. مشابه این قضیه دو سال پیش برای برانکو پیش آمد و در حالی که پرسپولیس شرایط خوبی داشت، مجبور شد 6 بازیکن خود را به تیم ملی برای اردوی امارات بدهد. سرمربی پرسپولیس بعد از اردوی تیم ملی مدعی شد، زمان اردوی ملی‌پوشان فوتبال ایران از قبل مشخص نبوده و موجب ناهماهنگی پرسپولیس و خستگی بازیکنان ملی‌پوش این تیم شده است.

این اعتراض منشا اختلاف کی‌روش و برانکو شد و به نظر می‌رسد احتمال رخ دادن این اتفاق بین شفر با سرمربی تیم ملی زیاد باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967772

وب گردی

وب گردی