امیدوارم آنچه به مصلحت نظام است در دانشگاه آزاد اسلامی پیاده‌سازی شود

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان در دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم با توسل به امام زمان (عج) آنچه به مصلحت نظام است در دانشگاه آزاد اسلامی پیاده‌سازی شود.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی که برای حضور در گردهمایی سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به اصفهان سفر کرده بود، با آیت‌الله حاج شیخ محمّدعلی ناصری دولت‌آبادی استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد.

آیت‌الله ناصری در این دیدار با آرزوی موفقیت برای دانشگاه آزاد اسلامی، خطاب به دکتر طهرانچی گفت: امام زمان (عج) ناظر رفتار و اعمال ماست. امیدوارم با توسل به ایشان، آنچه به مصلحت نظام است، در دانشگاه آزاد اسلامی پیاده‌سازی شود.

وی ادامه داد: از امام زمان (عج) می‌خواهیم در مسیری که به نفع اسلام، قرآن، ولایت و نظام است، ناصر و یاور شما باشد. بنده هم دعا می‌کنم خداوند به شما توفیق دهد که پیروز و عاقبت به خیر شوید و در زمان ظهور حضرت در رکاب ایشان باشید.

دکتر طهرانچی نیز در این دیدار گفت: سفر به اصفهان فرصتی را مهیا کرد تا خدمت شما برسم. دانشگاه آزاد اسلامی کارهای زیادی دارد که ان‌شاءالله با دعای خیر بزرگان بتوانیم تغییر جهت و اصلاح امور داشته و در کشور مؤثر باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دومین گردهمایی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اصفهان برگزار شد و بنده با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، اهمیت موضوعات فرهنگی در دانشگاه و توجه به دانشجویان به عنوان امانت‌هایی که نزد ما هستند، توصیه‌هایی به معاونان داشتم که بتوانیم در راه عقاید و مسائل آینده دانشجویان قدم خیر برداریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 967782

وب گردی

وب گردی