رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ها شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام‌ مصطفی رستمی را به‌عنوان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام مصطفی رستمی را به‌عنوان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:


بسم‌ الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای شیخ مصطفی رستمی دامت توفیقاته

اکنون که پس از یک دوره فعالیت ارزشمند و پرثمر، جناب حجت‌الاسلام آقای محمدیان از ریاست نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها کناره‌گیری کرده‌اند، ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تلاش دلسوزانه و سلوک مهربانانه‌ ایشان، جناب‌عالی را که از فضلای جوان و پرانگیزه و آشنا و مرتبط با محیط دانشگاه می‌باشید، به‌پیشنهاد شورای نهاد، به‌ ریاست نهاد مزبور منصوب می‌کنم.

دانشگاه مهمترین مرکز تولید و گسترش و افزایش دانش و دانشمند است و همت و تعهد و تلاش مبارک استادان و مدیران این مرکز حساس، ترسیم‌کننده‌ چشم‌انداز آینده‌ کشور و رقم‌زننده‌ سرنوشت ملت است. حضور علمای دین و فضلای روشن‌بین حوزه‌های علوم دینی در کنار استاد و دانشجو و مدیر دانشگاهی، باید بتواند به توفیق و هدایت الهی خروجی مطلوب این تلاش مبارک و تعهد اخلاقی را تضمین کند و دانشگاه را پرورشگاه انسان‌های بزرگ و مدیران کارآمد آینده‌ کشور و دانش‌آموختگان صالح و فرزانه و پرکار و پرنشاط سازد. ان‌شاءالله.

لازم است مجموعه‌های مرتبط از جمله شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و وزارت‌های علوم و بهداشت و مدیران مؤسسات آموزش عالی حمایت و همکاری لازم را با این نهاد معمول دارند.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۱۲ شهریور ۱۳۹۷

کد خبر: 967837

وب گردی

وب گردی