کودکی که گوشش  را بریده اند راشناسایی کنید+عکس

معاون شهردار منطقه 3 از شهروندان خواست در صورت اطلاع از محل اسکان کودکی که به تازگی فیلم بریدن گوش او منتشر شده، به شهرداری اطلاع دهند.

به گزارش ایسکانیوز، عدالت امیر‌زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 در واکنش به انتشار ویدیویی در رابطه با بریدن گوش یک کودک کار توسط پیما‌نکاران شهرداری تهران گفت: ما هم از طریق شبکه‌های اجتماعی در جریان این موضوع قرار گرفتیم و تاسف خورده‌ایم.

امیر‌زاده با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ مراجعه و شکایتی از سوی هیچ کسی در این رابطه انجام نشده گفت: در اولین گام باید این کودک را پیدا کنیم و ماجرا را از زبان خودش بشنویم.

وی با ابراز تاسف از اینکه تلاش‌های شهرداری تاکنون نتیجه نداده گفت: از شهروندان می‌خواهم در صورت شناسایی محل اسکان این کودک او را به شهرداری منطقه 3 راهنمایی کنند و یا به همکاران ما اعلام کنند تا ما خودمان به نزد او برویم.


معرفی محل اسکان کودکی کاری که گوش او را بریده‌اند


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 با تاکید بر اینکه قبل از بررسی جامع و کارشناسی نمی توان در این مورد اظهار نظر دقیق کرد گفت: حفظ امنیت و حرمت شهروندان از اصول محوری ماست و اگر اتهام ثابت شود ضمن برخورد شدید با عوامل آن بدون چشم پوشی آنها را به مرجع قضایی معرفی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: مراحل پیگیری این قضیه به سرعت به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967843

وب گردی

وب گردی