سخنان لیبرمن محقق نخواهد شد/حاکمیت عراق خط قرمز ارتش است

یک مقام مسئول در وزارت دفاع عراق در واکنش به اظهارات چندی پیش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص هدف قرار دادن اهداف ایران در عراق تاکید کرد، چنین چیزی هرگز محقق نخواهد شد و حاکمیت عراق خط قرمز ارتش است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، یک منبع نظامی در وزارت دفاع عراق گفت: وزارت دفاع عراق سخنان آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل در خصوص امکان حمله علیه عراق را دنبال کرده و تاکید می کند حاکمیت کشور خط قرمز ارتش است.

این منبع عراقی که از ژنرال های ارتش عراق است در گفت وگو با روسیا الیوم افزود: در انتظار اعلام موضع رسمی حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح در خصوص مواضع اخیر اسرائیل و واکنش به اظهارات لیبرمن به طور علنی و آشکار هستیم.

وی ادامه داد: عراق سرزمینی بدون صاحب نیست که هر کسی بخواهد در آن دخالت کند بلکه کشوری دارای حاکمیت و ارتشی قدرتمند است و آنچه لیبرمن از آن سخن گفته هرگز محقق نخواهد شد؛ چراکه حاکمیت عراق خط قرمز نیروهای مسلح این کشور است.

لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرد اسرائیل آماده برخورد با تهدید ایران در هر مکانی بوده و در صورت لزوم مواضع نیروهای این کشور در عراق را نیز هدف قرار خواهیم داد.

کد خبر: 967846

وب گردی

وب گردی