مهاجم سایپا در رادار پرسپولیس و استقلال

تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد مهاجمی ایرانی را به خدمت بگیرد که مورد توجه استقلال هم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، رحیم زهیوی، مهاجم تیم قوتبال سایپا که به تازگی قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده، مورد توجه چند باشگاه قرار دارد که یکی از آنها پرسپولیس است.

پرسپولیس در حال حاضر قصد دارد یمن حسین را به خدمت بگیرد ولی با توجه به شرایط ارزی و بالا رفتن قیمت بازیکنان خارجی، این باشگاه در جذب مهاجم عراقی دچار تردید شده و به همین دلیل نظرش به زهیوی جلب شده و گفته می شود صحبت هایی هم در این میان رد و بدل شده است.

البته پرسپولیس به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند تا نیم فصل از این بازیکن استفاده کند و برای همین اگر قرار به توافق با این تیم باشد تا نیم فصل در جای دیگری فوتبالش را دنبال می‌کند.

در حال حاضر نفت آبادان و فولاد خواهان به خدمت گرفتن زهیوی هستند و به احتمال زیاد طی روزهای آینده، این بازیکن به یکی از این دو تیم خوزستانی خواهد پیوست. باید دید در نهایت زهیوی که تصمیم به فسخ قرارداد با سایپا گرفته برای ادامه فوتبالش با کدام تیم به توافق می‌رسد. این در حالی است که استقلال از مهاجمانش راضی نیست و ممکن است با جدایی چند بازیکن از تیم، زمینه حضور یکی از این دو بازیکن در جمع آبی پوشا هم فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 967967

وب گردی

وب گردی